Proces snu

Twój nocny odpoczynek można podzielić na trzy fazy: relaks, zasypianie i sen.

Relaks
Ta faza skłania umysł do odpoczynku przed snem.  Regulowane łóżko oferuje możliwość spędzenia kolejnych 30 minut w wygodnej pozycji, czytając (wybierz małą lampkę), oglądając telewizję lub rozmawiając bez konieczności ciągłego poprawiania poduszki. Regulowana podstawa nie tylko podnosi górną część ciała, ale także na wysokości gdzie kolan. Jeśli część podstawy pod nogi nie zostanie podniesiona, to będziesz się ześlizgiwać.

Zasypianie
Trudno jest określić granicę między jawą a snem. Jest to raczej stopniowe. Nasze temperatura ciała spada, a pamięć zmienia swoje funkcje. Powoli stajemy się mniej świadomi tego co się dzieje wokół. W celu obniżenia temperatury ciała, organizm uwalnia parę wodną. Woda osadza się na skórze w postaci potu w celu odprowadzanie ciepła z organizmu.

Sen
Sen jest stanem odpoczynku dla ciała, w którym mamy niski poziom świadomości. Sen jest funkcją naprawczą dla ciała i umysłu.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby ułatwić korzystanie z serwisu oraz w celach statystycznych. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.