Pobudka

Dobry sen zapewnia, że ​​budzisz się świeży i pełen energii. Zdrowy dzień także zapewnia spokojny sen.
 
Wstać w tym samym czasie
Wstawaj o tej samej porze (nawet w weekendy!), Niezależnie ile godzin spałeś.
 
Światło
Światło ma ogromny wpływ na budzenie się prawidłowo. Badania naukowe wykazały, że stopniowe rozjaśnianie światła w nocy prowadzi do zmniejszenia senności w ciągu dnia  i dlatego jest to wygodny sposób się obudzić. Istnieją specjalne sposoby budzenia światłem dostępne na rynku, które mają lampy, które stopniowo się jaśniejsze.
 
Kolor
Kolor w sypialni odgrywa także rolę w zasypianiu i przebudzeniu. Badania wykazały, że niebieskie światło rano działa pobudzająco, a czerwone światło na spokojny wieczór.
 
Wietrzenie
Zalecamy, aby wietrzyć łóżko i pościel codziennie, w celu zapewnienia właściwego klimatu spania na najbliższą noc. Najlepiej, po wstaniu z łóżka, złożyć podwójnie kołde, w nogach łóżka.
 
Drzemka
Uważaj na południowe drzemki: dla niektórych osób może to utrudnić dobry sen. Jeśli cenisz sobie drzemki, ogranicz je do określonego czasu. Uważaj, aby nie spać zbyt długo w ciągu dnia.

Ta strona wykorzystuje pliki cookies aby ułatwić korzystanie z serwisu oraz w celach statystycznych. Możesz je wyłączyć lub zmienić ustawienia służące do obsługi cookies w przeglądarce internetowej. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookies. Więcej o plikach cookies tutaj.